pondělí 24. dubna 2017

Přečteno Únor 2017

Zdravíme všechny knižníky!

Další shrnutí přečtených knih je tady, tentokrát za měsíc únor.
Celkově jsme se přečetli 4 knihy, M přečetl 2 a P také dvě.
Tak se na to pojďme společně mrknout.




M:
Můj kámoš Ježíš - L. Husum
Kniha na kterou jsem se opravdu moc těšil, skvělý název a anotace knihy mě upotala k přečtení. Čekal jsem od ni opravdu moc a nakonec jsem to i dostal. Kniha je napsána velice "depresivním" humorným stylem, děj krásně plyne a nemůžete se od knihy odpoutat dokud ji celou nepřečtete. Nemohu sice napsat, že to byla nejlepší kniha co jsem kdy četl ale určitě doporučuji. 



Hodnocení: 4/5

Dům smrti - B. Aichner
Další kniha která byla na mém whishlistu od přečtení prvního dílu který mě pohltil. První část byla dle mého názoru ukončená, ale po tom co jsem se rozhodl, že bude druhý díl moc jsem se začal těšit. Musím říct, že druhý díl byl o maličko horší než první část, ale autorovo strohé psaní se mi moc líbí, rychlý děj, spousty zamotaných okamžiků. Chvílemi mě trápilo věčné odkazovaní na první díl, který jsem četl chvíli před tím, ale pro někoho kdo to čte po dlouhé době zasebou je to spíše výhoda. Knihu doporučuji ke čtení, první i druhý díl!

Hodnocení: 4/5

P:
Fun Girl - R. Rowell
Tak jako Cath byla ponořena do Simona Snowa tak jsem i já byla pohlcena do této úžasné knihy. Moc se mi líbil celý děj knihy, úžasně plynulý, úplně jsem se do toho vcítila. Pohodová kniha na odpočinkové dny.





Hodnocení: 5/5

Neslyšno - R. Mead
Zpočátku jsem chvilku váhala jestli knihu neodložím, ale po zhruba čtvrtině jsem se do knihy ponořila a nemohla jsem přestat ve čtení. Celkem zajímavá scifi-fantasy čtení. S R. Mead jsem se setkala poprvé v životě, ale určitě ne naposled. Sice nemohu dát maximální hodnocení protože začátek vás moc nechytí ale i tak je to velice kvalitní kniha. Moc mě bavila.

Hodnocení: 4/5



A co vy četli jste také někdo nějakou z těchto knih? Jak Vás bavily?
Vaši Knižníci

2 komentáře:

  1. Z knih jsem četla jen Fangirl a i když mi Eleanor a Park o vlásek připadalo lepší, stejně jako Ty jsem se do knihy maximálně zamilovala (a teď mám velkou chuť na re-reading) :)
    Richelle je moje srdcová záležitost, takže Neslyšeno rozhodně plánuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já si říkala, že to shrnutí nestíhám jen ja :D ale je milé, že v tom nejsem sama. Já se chystám teprve na první dil, Přítelkyně smrti,pokud mě paměť nezlobí,pak ae určitě podívám i po dvojce :)

    OdpovědětVymazat