pátek 9. prosince 2016

Minirezence | doporučení | tip | 3 - aneb my jsme stále zde.

Ahoj, po měsíci, se mnou ještě déle,
no, jak se omluvit? Asi nijak, nemá to cenu a může to kdykoliv přijít znovu.
Pro mě byl podzim hodně těžký, nechuť ke čtení, únava z  práce. 
Možná to znáte a možná ne.
Přečetla jsem od poloviny října jednu knihu, pche, a neomluví jí to, že měla 400 stránek, fakt ne.
To jsem tedy knihomol, co...
Ale přesto vám ji chci doporučit, protože jsem jí i přes svou nechuť dočetla.




Ano, jedná se o pokračování mé oblíbené hrdinky Celaeny Sardothien. Pro mne je to momentálně hrdinka, jako byl kdysi Harry Potter, zázračná, čarovná, plná magie... Opravdu jí mám ráda. A toto pokračování vůbec nebylo tak špatné, jak se o druhých dílech říká. Chybělo mu sice napnutí od začátku do konce, mělo ho asi od druhé poloviny knihy do konce, ale i tak to čtenářskému nadšení neubralo. Knížka se mi fakt líbila. A pokud jste četli Skleněný trůn, neváhejte a přečtěte si i tuto knížku, stojí za to, nezklame vás,
Někdo umře, jiné postavy se objeví, budete smutní, nadšení, napnutí a co jiného, po přečtení poslední kapitoly nebudete chtít číst nic jiného, než pokračování této bezchybné série, 

P. 

1 komentář:

  1. Nedávno jsem přečetla Skleněný trůn a už se nemůžu dočkat, až se ke mně dostane Půlnoční koruna. :) Hrdinku jsem si taktéž velmi oblíbila.

    OdpovědětVymazat