středa 19. října 2016

Přečteno Září 2016

Zdravíme všechny knihomoly!
Měsíc s měsícem se sešel a je tu opět naše rubrika přečteno a nyní za měsíc září, sice trochu později, ale přeci jen. :)

Celkově jsme přečetli jen čtyi knihy z toho P. přečetla dvě knihy a M. přečetl dvě.

Pojďme se mrknout jaké knihy to jsou.


Přečtené knihy P.:

Radka Třeštíková - Bábovky

Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románu. Napadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou? Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život.

Kniha se mi líbila a doporučuji ji všem.

Ben Aaronovitch - Řeky Londýna

Nic moc čtení, neuvěřitelně moc postav do čtení jsem se nutila a i když jsem to nakonec mezi řádky dočetla, děj mě vůbec nebavil, často jsem nechápala oč jde... Bylo to zamíchané a propletené natolik, že se člověk zorientuje jen těžko. Já očekávala asi moc a nedostala jsem skoro nic ... Další díly předem zamítám :)

Hodnocení: 30%





Přečtené knihy M.:

Jonas Jonasson - Analfabetka, která uměla počítat

Skvělá kniha s úžasnou zápletkou. Mnohokrát jsem se u knihy vážně zasmál, spousta trapných situací, do jakých jsem se dokázal vcítit a celkově mi kniha přišla velice dobře napsaná, jen trochu víc nereálná, ale o to v této knize rozhodně nejde. :) 

Více v recenzi na našem blogu.





Erik Axl Sund - Skleněná těla

Na knihu jsem se moc těšil a mě osobně kniha moc bavila. Možná to bude tím, že děj plynul rychle, pořád se něco dělo, krátké kapitoly, které ději přidávaly na hrůzostrašnosti knihy. Opravdu jsem byl v nějakých kapitolách i zhnusen tím co se dělo, ale i to k takové knize patří. Už se těším na další knihy od této autorské dvojice. 

Více v recenzi.



3 komentáře:

  1. Hezký čtenářský výběr. Sama mám doma Skleněná těla, na která se snad už brzy chystám. Analfabetku jsem četla, ale upřímně se mi moc nelíbila, přišlo mi, že kopíruje Staříka... Proto už od Jonassona asi další knihy nevyzkouším, zvlášť po recenzích, které jsem četla na Zabijáka Anderse. A právě recenze mě také odradily od Bábovek, moc chvály jsem neslyšela, takže pochybuji, že se o této knihy někdy pustím. Jsem ale ráda, že Tobě se, Petro, líbila :) Přeji Vám oběma pěkné říjnové čtení a mějte se fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu jsem nečetla a v blízké době ani neplánuji :)
    Každopádně pěkný výběr a ať se daří i příští měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výběr, tedy především Skleněná těla. Ta obálka mě naprosto fascinuje :D Musí to být správné psyho :)
    Katy

    OdpovědětVymazat